הודעה משפטית

בהתאם לסעיף 6 של חוק מספר 2004-575 מ-21 ביוני 2004 לביטחון בכלכלה הדיגיטלית, נקבע למשתמשים באתר www.pulse-il.com את זהותם של מגווני העוסקים במסגרת יצירתו ומעקבו:

בעלים: R CORPORATE SIRET: 83797361900021

מארח: Shopify Inc., 151 רחוב או'קונור, קומה ראשונה, אוטואה, אונטריו K2P 2L8, קנדה, טלפון: 1-613-241-2828

תנאי שימוש כלליים באתר ובשירותים המוצעים.

השימוש באתר www.pulse-il.com משמע את הסכמה מלאה ובלעדית לתנאי השימוש הכלליים המתוארים להלן. תנאי השימוש אלו יכולים להשתנות או להיתווסף בכל עת, ולכן מומלץ למשתמשים באתר www.pulse-il.com לבדוק אותם בקפידה באופן תדיר.

הגישה לאתר www.pulse-il.com אמורה להיות זמינה בדרך כלל למשתמשים בכל עת. עצירה בשל תחזוקה טכנית עשויה להתרחש על ידי R CORPORATE, אך הוא יתאמץ להודיע מראש למשתמשים על תאריכים ושעות התערעור.

האתר www.pulse-il.com מתעדכן באופן קבוע על ידי R CORPORATE. באופן דומה, ניתן לשנות את המידע המשפטי בכל עת: בכל זאת, יש למשתמש להפנות אליהם בקביעות כדי להיות מודע להם.


Description des services fournis en hébreu :

האתר www.pulse-il.com מספק מידע על כל הפעולות של החברה.

R CORPORATE מתאמץ לספק באתר www.pulse-il.com מידע כמה שאפשר יותר מדויק. עם זאת, הוא לא יישאר אחראי לחסרונות, לא מדויקויות ולחוסרים בעדכון, בין אם הם נגרמו על ידו או על ידי שותפים צדדים שמספקים לו מידע זה.

כל המידע המוצג באתר www.pulse-il.com מועבר לצורת המידע וניתן לשנות. יש לציין כי המידע הנמסר באתר www.pulse-il.com אינו באופן מלא וניתן להשתנות עם הזמן. נתונים נוספים ניתנים לשינויים שאולצו להתרחש לאחר העלאתם לאתר.

הגבלות חוזיות על נתונים טכניים.

האתר משתמש בטכנולוגיית JavaScript.

האתר אינו אחראי לכל נזק חומרי הנגרם כתוצאה משימוש בו. בנוסף, משתמש האתר מתחייב לגשת לאתר באמצעות ציוד עדכני, נקי מווירוסים ועם דפדפן מעודכן מדורג בגרסה האחרונה.

קניין רוחב והפרת זכויות יוצרים.

R CORPORATE היא בעלת זכויות הקניין הרוחב או שומרת על זכויות השימוש בכל הרכיבים הנגישים באתר, כולל טקסטים, תמונות, גרפיקה, לוגו, סמלים, צלילים, תוכנה.

כל העתק, תמונה, שינוי, פרסום, התאמה או שימוש בכל או חלק מהרכיבים שבאתר, בכל דרך או אמצעי, אסורים ללא אישור כתוב מראש: R CORPORATE.

כל שימוש לא מאושר באתר או באחד מהרכיבים שבו ייחשב כהפרת זכויות יוצרים וישוגד לפי הוראות סעיפים L.335-2 והלאה של חוק הקניין הרוחב.

החברה R אינה אחראית לכל נזק ישיר ועקיף שייגרם לציוד המשתמש בעת גישה לאתר www.pulse-il.com, הנובעים בין השאר משימוש בציוד שאינו עומד בדרישות המפורטות בסעיף 4, או מהופעת באג או אי תאימות.

חברת R אינה גם אחראית לנזקים עקיפים (כמו לדוגמה אובדן שוק או אובדן הזדמנות) הנובעים משימוש באתר www.pulse-il.com.

ישנם מרחבים אינטראקטיביים (אפשרות לשאול שאלות באזור היצירת קשר) הזמינים למשתמשים. R CORPORATE שומרת לעצמה את הזכות למחוק, ללא התראה מוקדמת, כל תוכן שנטען באזור זה שיפרץ את החוק החל בצרפת, בעיקר כל הגבלות הקשורות להגנה על הנתונים. במקרה הכרחי, R CORPORATE שומרת גם על הזכות להפעיל את האחריות האזרחית ו/או הפלילית של המשתמש, במיוחד במקרים של הודעה באופי גזענית, נאצנית, פוגעת או פורנוגרפית, ללא קשר לאמצעי התקשורת המשמשים (טקסט, תמונה...).

ניהול של נתונים אישיים.

בצרפת, נתונים אישיים מוגנים באמצעות חוק מספר 78-87 מתאריך 6 בינואר 1978, חוק מספר 2004-801 מתאריך 6 באוגוסט 2004, הסעיף L. 226-13 של קוד העונשין וההגנה האירופית מתאריך 24 באוקטובר 1995.

במקרה של שימוש באתר www.pulse-il.com, יתכן לאסוף: כתובת ה-URL של הקישורים באמצעותם המשתמש נכנס לאתר www.pulse-il.com, ספק האינטרנט של המשתמש, כתובת הפרוטוקול האינטרנט (IP) של המשתמש.

בכל מקרה, R CORPORATE אינה אוספת מידע אישי אודות המשתמש אלא לצורך מסוים של שירותים מסוימים המוצעים באתר www.pulse-il.com. המשתמש מספק את המידע הזה במודעות, בעיקר כאשר הוא קובע את עצמו לכתיבתם. הוא מודגש למשתמש באתר www.pulse-il.com החובה או האי חובתו לספק את המידע הזה.

בהתאם להגדרות המופיעות בסעיף 38 ואילך של חוק 78-17 מ-6 בינואר 1978, הקשור למידע, לקבצים ולחירויות, כל משתמש זכאי לזכויות גישה, תיקון והתנגדות לנתונים האישיים הקשורים אליו, באמצעות בקשה כתובה וחתומה, יחד עם הצפייה בהעתק של תעודת זהות עם חתימה של בעל זכויות המסמך, ובהציון של הכתובת אליה יישלח התשובה.

אף על פי שאין פרסום של מידע אישי של משתמש באתר www.pulse-il.com ללא ידיעתו של המשתמש, החלפה, העברה, ההעמסה או המכירה של מידע זה לצדדים שלישיים על כל תמידה אינם מתבצעים. רק ההנחיה ברכישת R CORPORATE וזכויותיו יכולה להוביל להעברת המידע לרוכש האפשרי המתחייב גם לקיים את אותה חובת שמירה ושינוי של המידע כלפי משתמש באתר www.pulse-il.com.

R CORPORATE מתחייבת שאיסוף ועיבוד המידע שלך, המתבצעים מתוך השער www.pulse-il.com, ייעשו על פי תקנות הגנת הנתונים הכלליות (GDPR) וחוק המידע והחירות.

מסדי הנתונים מוגנים על פי ההוראות של חוק מ-1 ביולי 1998, המיישם את ההגהרה 96/9 מ-11 במרץ 1996, הקשורה להגנה משפטית של מסדי הנתונים.

קישורים היפרטקסט ועוגיות.

האתר www.pulse-il.com מכיל מספר קישורים היפרטקסט לאתרים אחרים, הוקמו באישורה של R CORPORATE. עם זאת, R CORPORATE אין לה אפשרות לבדוק את התוכן של האתרים שנכנסו בכך, והיא לא תישא כל אחריות בקשר לכך.

ניווט באתר www.pulse-il.com עשוי לגרום להתקנת עוגיות במחשב המשתמש. עוגיה היא קובץ קטן שאינו מאפשר את זיהוי המשתמש, אך שומר מידע אודות הניווט של מחשב באתר. המידע המתקבל בכך מטרתו לקלות בעתיד את הניווט באתר וכן לאפשר מדידות שונות של תדירות.

הסרת אפשרות להתקנת עוגיה עשויה לגרום לאי-אפשרות לגשת לכמה שירותים. המשתמש, מכדי, יכול להגדיר את מחשבו בצורה הבאה כדי למנוע את התקנת העוגיות:

ב-Internet Explorer: בלשונית "כלי" (סמל בצורת ידית כלים בפינה הימנית העליונה) / אפשרויות אינטרנט. לחץ על "פרטיות" ובחר "חסום את כל העוגיות". אשר עם "אוקי".

ב-Firefox: בחלק העליון של חלון הדפדף, לחץ על לחצן Firefox, ואז עבור ללשונית אפשרויות. לחץ על לשונית "פרטיות". הגדר את "כללי שמירה" ל- "השתמש בהגדרות מותאמות אישית להיסטוריה". לבסוף, בטל את הסימון כדי להשבית עוגיות.

ב-Safari: לחץ בפינה הימנית העליונה של הדפדף על סמל תפריט (סמליזם כמסגרת). בחר "הגדרות". לחץ על "הצג הגדרות מתקדמות". במקטע "פרטיות", לחץ על "הגדרות תוכן". במקטע "עוגיות", תוכל לחסום עוגיות.

ב-Chrome: לחץ בפינה הימנית העליונה של הדפדף על סמל תפריט (שלוש קווים אופקיים). בחר "הגדרות". לחץ על "הצג הגדרות מתקדמות". במקטע "פרטיות", לחץ על "העדפות". בלשונית "פרטיות", תוכל לחסום עוגיות.

חוק ושיפוט.

כל המחלוקות הקשורות לשימוש באתר www.pulse-il.com כפופות לחוק בו נכנסה החברה R CORPORATE. מוענקת המשפט הבלעדית לבתי המשפט המוסמכים בארץ שבו נכנסה R CORPORATE.

החוקים העיקריים המעוררים עניין.

חוק מספר 78-17 מ-6 בינואר 1978, המשתנה במיוחד על ידי חוק מספר 2004-801 מ-6 באוגוסט 2004 הנוגע למידע, לקבצים ולחירויות.

חוק מספר 2004-575 מ-21 ביוני 2004 לאמון במקוריות בכלכלה הדיגיטלית.

מילון.

משתמש: אדם המתחבר, משתמש באתר הנזכר לעיל.

מידע אישי: "המידע שמזהה, בכל דרך שהיא, ישירה או אינדירקטית, אנשים פרטיים אליהם נחלק" (סעיף 4 של חוק מספר 78-17 מ-6 בינואר 1978).